初等教育機関における人工知能の教育実践とキャリア形成・動機付け・ルーブリックの関連分析についての翻訳論文がInformation and Technology in Education and Learningに出版されました。

初等教育機関における人工知能の教育実践とキャリア形成・動機付け・ルーブリックの関連分析についての翻訳論文がInformation and Technology in Education and Learningに出版されました。

Yuto Omae, Tatsuro Furuya, Masaya Matsushita, Kazutaka Mizukoshi, Kazuhiro Yatsushiro, Hirotaka Takahashi, “Artificial Intelligence Education in an Elementary School and Its Evaluation by Career Development, Motivation and Rubrics”, Information and Technology in Education and Learning, Vol.3, No.1, Trans-p002 (2023).
doi:10.12937/itel.3.1.Trans.p002

東京都市大学
デザイン・データ科学部 デザイン・データ科学科
総合研究所 宇宙科学研究センター

重力波物理学・天文学/
データサイエンス研究室

〒224-8551 神奈川県横浜市都筑区牛久保西3-3-1

Gravitational Wave Physics and Astronomy /
Data Science Group

Department of Design and Data Science,
Research Center for Space Science, Advanced Research Laboratories,
Tokyo City University

3-3-1 Ushikubo-Nishi, Tsuzuki-Ku, Yokohama, Kanagawa 224-8551, Japan

Copyright © Gravitational Wave Physics
and Astronomy / Data Science Group
トップへ戻るボタン